WhatsApp چند کاربر فعال دارد؟
 
تکنولوژی جدید

 whatsappgoogle

 نرم‌افزار WhatsApp یکی از بهترین نرم‌افزارهای چت بوسیله‌ی تلفن همراه است که در آن افراد به وسیله‌ی شماره‌هایشان شناسایی می‌شوند. این نرم‌افزار در سیستم‌عامل‌های مختلف تلفن همراه موجود است و افراد زیادی در جهان از آن استفاده می‌کنند. توسط این نرم‌افزار، کاربران احتیاجی به پرداخت هزینه‌ی مخابرات برای ارسال پیام ندارند و فقط هزینه‌ی اینترنت و هزینه‌ی اشتراک WhatsApp می‌پردازند. البته WhatsApp برای یک سال مجانی است و بعد از یک سال نیز هزینه‌ی اشتراک آن عموماً کمتر از هزینه‌ی ارسال پیام توسط خط مخابرات است.

چندی پیش WhatsApp‌ اعلام کرد که رکورد جدیدی در تعداد پیام‌هایی که توسط آن رد و بدل می‌شود ثبت کرده است. این شرکت اعلام کرد که در یک روز ۲۷ میلیارد پیام توسط آن بین مردم جهان رد و بدل شده است.

شرکت Facebook چندی پیش اعلام کرد که تعداد کاربران فعالش از مرز ۱ میلیارد گذشته است ولی WhatsApp هنوز اعلام نکرده است که چند کاربر فعال دارد. برخی از مسئولان در مصاحبه‌ها و رسانه‌ها اطلاعاتی بروز داده‌اند که می‌شود از آن تعداد کاربران WhatsApp را سنجید. چند تن از مسئولان WhatsApp‌ در ماه آوریل امسال، اعلام کردند که تعداد کاربران فعال WhatsApp از شبکه‌ی اجتماعی Twitter بیشتر است. سال گذشته Twitter حدود ۲۰۰ میلیون کاربر فعال داشت. یعنی حتماً WhatsApp بیشتر از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. چندی پیش نیز روزنامه‌ی Wall Street Journal اعلام کرد که WhatsApp حدوداً ۲۵۰ میلیون کاربر فعال دارد.

اگر این آمار درست باشد، تعداد کاربران فعال WhatsApp از تعداد کاربران فعال سرویس Skype کمتر است. Skype که معروف‌ترین سرویس چت صوتی و تصویری در جهان است حدود ۲۸۰ میلیون کاربر فعال دارد. باید توجه داشته باشیم که Skype در سال ۲۰۰۳ ایجاد شده است و تا کنون حدود ۱۰ سال از عمر آن می‌گذرد ولی WhatsApp تنها چهار سال است که در این عرصه فعالیت می‌کند. با این توصیفات استقبال بسیار خوبی از این سرویس شده است و می‌توان آینده‌ی بسیار روشنی برای WhatsApp پیش بینی کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 3 تير 1392برچسب:chat , smarphone , whatsapp , واتس اپ, :: 12:6
benyamin

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 375
بازدید کل : 58497
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1